Noob vs MAX LEVEL in Makeover Run

  Pregleda 1,487,805

Gloom

Prije 6 dana

SUBSCRIBE HERE: hrpost.info/past/6IijBsVf2PlWo_uq6P9wQw.html
My INSTAGRAM: gloomykassie
My TWITTER: gloomykassie
My DISCORD SERVER (13 and up only): discord.gg/GLOOM
MERCH: gloom.store
My TIK TOK is @gloomdog, here's a link: vm.tiktok.com/JTHb8L/
---------------------------------------------------------------------------
Video Edited by Terry & MauriCleric
---------------------------------------------------------------------------
I’m Gloom, also known as Kassie. I do variety gaming, challenges, cooking, sketch, trying things and commentary. You could say I’m an internet forager, if it inspires me I give it a go. stay a while and listen!
---------------------------------------------------------------------------
I do my best to upload at a few times a week (unless my life is a mess).

Komentari
lucy Noah •
lucy Noah • Prije sat
Lauren pregnant : playing pregnancy games. Kassie gonna get married:Zbride games
Sazsche Smith
Sazsche Smith Prije 2 sati
tell ur sister im a big fan of both of u i love ur videos do u think u can make a video of u and ur sister makeing slime please
Itz mochi シ
Itz mochi シ Prije 2 sati
you know got me to click this video? My Homie sailor moon was there 😃
Sophia Maynard
Sophia Maynard Prije 5 sati
I LOGGED IN JUST TO COMMET IMMA LIKE WHEN I SAW SAILOR MOON! I SCREAMED AND IM SO HAPPYYYYYY I LOVE SAILOR MOOOOON
alma Lopez
alma Lopez Prije 5 sati
Smooch it up
Christopher Connolly
Christopher Connolly Prije 5 sati
2:57 no prob btw im on my dads account
Safa Sheronick
Safa Sheronick Prije 7 sati
What is this game called?
avin dalo
avin dalo Prije 7 sati
Play Paper fold
Ana Leigh
Ana Leigh Prije 8 sati
When I saw sailor moon I was so excited cuz a watch sailor moon a lot
Sherif Al Ghawaby
Sherif Al Ghawaby Prije 8 sati
Did kassie not relies some characters were from games
Abby G
Abby G Prije 10 sati
Gloom, u look amazing in that sailor moon outfit in the game
Izuru's wife forever
Izuru's wife forever Prije 10 sati
SAILOR MOON
Safy’s Boots And Beats
Safy’s Boots And Beats Prije 12 sati
I know you’re just about to call him Bob or Terry not Backster🤫😂😏
Fatima Dashti
Fatima Dashti Prije 15 sati
❤️❤️❤️😊😊😊:)
Esther Mwangi
Esther Mwangi Prije 16 sati
What is the game called
GamerL
GamerL Prije 23 sati
Yeah
nope nope
nope nope Prije 23 sati
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
nope nope
nope nope Prije 23 sati
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 see
Kim yt
Kim yt Prije dan
What is this game gloom? I play the game you play the hair challenge
Elsa Silver
Elsa Silver Prije dan
Hello I am Elsa named before the movie how ya doin
Mariel Felix
Mariel Felix Prije dan
B* gi
Noraidah Tamano
Noraidah Tamano Prije dan
Your bad at singing😤
Mary kazungu
Mary kazungu Prije dan
E
John Rinebold
John Rinebold Prije dan
I mean it is Harley Quinn
John Rinebold
John Rinebold Prije dan
And I show up as a Jester and Harley Quinn
Dylan Atlas
Dylan Atlas Prije dan
Oh ChAdRiCk
Extreme Neeka
Extreme Neeka Prije dan
Oooooo
Holly McBride
Holly McBride Prije dan
In the name of the moon Those girls will be punished
Akacia Mungulu
Akacia Mungulu Prije dan
VOTE NIKO FOR MAYOR OF LONDON
Nora Pekarski
Nora Pekarski Prije dan
Hi gloom I love your videos bye ❤️
Kit-Kat's Litterbox
Kit-Kat's Litterbox Prije dan
ITS BUNNY GIRL VERSION OF BULMA! This is now my favorite game
Butt Cheek
Butt Cheek Prije dan
Did person has Black hair In blue clothes is chun Li
Abdulkadir Mahamoud
Abdulkadir Mahamoud Prije dan
HUG 🤗
I'm a cup now
I'm a cup now Prije dan
You just made my "time of the month" better for a few minutes
elizabeth lopez
elizabeth lopez Prije dan
she is the one named sailor moon!
jessie Muhammad
jessie Muhammad Prije dan
Gloom makes our lives better
•//Cookies for life\\• •Lol•
•//Cookies for life\\• •Lol• Prije dan
I love when she turned into Elsa and sang “LeT iT GOoOo”
Rubaya Aleena
Rubaya Aleena Prije dan
Hi
Rachel Baltodano
Rachel Baltodano Prije dan
Cost play
Reese Hamilton
Reese Hamilton Prije dan
Baxter to your new girlfriend is Chun-li but they call her... Kas-li My own nonsense 😩
Sonia P
Sonia P Prije dan
Cuz the diamonds when I don’t get them they go to me
Sonia P
Sonia P Prije dan
Im a hacker
Sylvie C
Sylvie C Prije dan
what is this game called?
Sara Andreevska
Sara Andreevska Prije dan
How is that game called
Avantika Pandey
Avantika Pandey Prije dan
l love you gloom pls tell me ur address and i will come from India to Canada just to meet you
Braxton Gauvain
Braxton Gauvain Prije dan
What’s the game called
it’s me hannah
it’s me hannah Prije 2 dana
I love the bunny
clarita Assi
clarita Assi Prije 2 dana
Kassie love your vids
Nicholas williams
Nicholas williams Prije 2 dana
She actually was using Chung li
natalie lidge
natalie lidge Prije 2 dana
3:45 😂
Arabella
Arabella Prije 2 dana
“I like this one down here who looks like he’s dying” kassie 2021
mia n
mia n Prije 2 dana
Hiii
Tammy Rainwater
Tammy Rainwater Prije 2 dana
Gloom you are so awesome and amazing
Eva Olsen (Student)
Eva Olsen (Student) Prije 2 dana
i have a secret before i download something i look if its free so your not broke
Bayan Gamboa
Bayan Gamboa Prije 2 dana
Who else was 30 seconds into the video when Kassie said, "is that *chadrick? Oh Chadrick!* " and she had already put a smile on your face?
Reahlou
Reahlou Prije 2 dana
Oh no I'm becoming a karen🤣
ADRIANNA vlogs
ADRIANNA vlogs Prije 2 dana
Ghgg
Dragon- Gurl
Dragon- Gurl Prije 2 dana
You go!!! Throw dem bois away!! You are amazin with out em!!
burning caiman
burning caiman Prije 2 dana
Lara croft chun il
Giomar Tabada
Giomar Tabada Prije 2 dana
The bunny is anime that bunny girl
Agonies ska appia
Agonies ska appia Prije 2 dana
I love when kassie makes these type of videos
breanna morgan
breanna morgan Prije 2 dana
What is the name of the game
Alison McDuffee
Alison McDuffee Prije 2 dana
Love all of your vids
Emily Troyan
Emily Troyan Prije 2 dana
LET IT GOOOO
Anieska R
Anieska R Prije 2 dana
"Because your a little queen and you know it!" Self esteem: 📈
that short omega
that short omega Prije 2 dana
Does Kassie really not now that's the older version of Harley Quinn- I thought everyone did but go off I guess
KC Paints
KC Paints Prije 2 dana
You look like bella porch
Ricardo Salazar
Ricardo Salazar Prije 2 dana
Ah yes, out of all names she chose: *Chadrick*
Aimee Goetz
Aimee Goetz Prije 2 dana
Game
XxS M P L YxX GACHA
XxS M P L YxX GACHA Prije 2 dana
Trying to read wut that Arabic name
Rosè Butterfly
Rosè Butterfly Prije 2 dana
Lol wth
Arya _playz
Arya _playz Prije 2 dana
The mean girls get the followers
linkthegreat 82
linkthegreat 82 Prije 2 dana
Chun li from street fighter
Dianne Obert
Dianne Obert Prije 2 dana
😅😅😅
YLP NANA 128
YLP NANA 128 Prije 2 dana
Game name
Torie Peters
Torie Peters Prije 2 dana
There is a game called roof rails and it is like one of these weird app games
tiffany drummer debose
tiffany drummer debose Prije 2 dana
cassie: guess whos here its a little prinsess peaaaaaach Me: that should be a prinses peac intro
Abdulkadir Mahamoud
Abdulkadir Mahamoud Prije 2 dana
Oooofjihu
Andrew Laker
Andrew Laker Prije 2 dana
I am the biggest fan everrrrrr
WeebQueen
WeebQueen Prije 2 dana
Sailorrrr moon yes
Talal Albloushi
Talal Albloushi Prije 2 dana
I know roblox game
Talal Albloushi
Talal Albloushi Prije 2 dana
do you know roblox game
Madeleine Wang
Madeleine Wang Prije 2 dana
Thats him and his name is Baaaxser! Kassie from 2021
Molly Davey
Molly Davey Prije 2 dana
hey gloom, you should make another youtube account but for kartha gewert so then all your arty things like painting and cooking goes in there
aesthetic world vlog
aesthetic world vlog Prije 2 dana
What is the name of this game?
Khloe Obi
Khloe Obi Prije 2 dana
Pls can u do nail girl lol
Adrian Kalliris
Adrian Kalliris Prije 2 dana
What’s the game called
[ThatOneDevil]
[ThatOneDevil] Prije 2 dana
4:12 Who else thought that the cosplay was the Attack On Titan uniform?😂
Nicole Stupka
Nicole Stupka Prije 2 dana
What is it cold
Remus Lupin aka David Thewlis
Remus Lupin aka David Thewlis Prije 2 dana
4:53 is lara croft ✨
Elizabeth Afton
Elizabeth Afton Prije 2 dana
The intro never changes it’s always Happy days in GLOOM
Danielle Elicah Lorena
Danielle Elicah Lorena Prije 2 dana
Wuts the gamr
RACINGFY GAMING CHANNEL
RACINGFY GAMING CHANNEL Prije 2 dana
Nice job
Akhlas Ahmed
Akhlas Ahmed Prije 2 dana
lara not laura
Abigail silvera
Abigail silvera Prije 2 dana
what is this game called i wana download it :D
wolfy wolf wolf
wolfy wolf wolf Prije 2 dana
My mom likes sailor moon. *That’s why I watched this*
Clare Black
Clare Black Prije 2 dana
Do nail wumen
4B12 LAM LONG HEI MICHELLE
4B12 LAM LONG HEI MICHELLE Prije 2 dana
Kassie, try playing Project Makeover. I tried it before and l think it's more of a Candy Crush game than actually makeovering someone ( if that's a word )
SAMANTHA SIMBILLO
SAMANTHA SIMBILLO Prije 2 dana
Hi
Olivia Davies
Olivia Davies Prije 2 dana
Cassie and you are amazing everything you do makes me smile every single time I love you Cassie you’re the best HRpost upload there I have ever seen but I’ve seen a lot and you are the best honestly no one can compete with you it’s so true no one can even Azzi🇪🇭🇪🇭🇪🇭🇪🇭
Noob vs MAX Level in Bridal Rush
10:25
Noob vs MAX LEVEL in Hair Challenge
10:05
WE FINALLY MET.
4:08
Bryce Hall
Pregleda 1,4 mil.
OGROMNI NAPUŠTENI GRADOVI!! *UKLETO*
8:30
Dex Rock
Pregleda 270 tis.
oddly satisfying but you can touch it
12:18
I tried 5 GENIUS Clothing DIY Hacks
15:22
Top Roblox TikTok’s #1 || avoidlvrry✨
19:08
avoidlvrry ꕥ
Pregleda 1,5 mil.
Creative vs DUMB Mask Ideas 😷
10:20
Don’t get a snack at 4am 🍔
19:42
Gloom
Pregleda 1,3 mil.
WE FINALLY MET.
4:08
Bryce Hall
Pregleda 1,4 mil.
OGROMNI NAPUŠTENI GRADOVI!! *UKLETO*
8:30
Dex Rock
Pregleda 270 tis.
among us new MR BEAST role (mods)
14:18
Socksfor1
Pregleda 1,6 mil.
State of Play | April 29, 2021
22:28
PlayStation
Pregleda 1,7 mil.
If Dream Didn't Boat Clutch
0:11
IssaKuh
Pregleda 2,7 mil.
Beach Money Ball!!💵🌊💵
0:41
Klem Family
Pregleda 198 mil.
MINECRAFT ALI MOBOVI SE POVECAVAJU SVAKI MINUT!!!
12:43